Presentation

Hej jag heter Viktoria Rutfors och bor uppe i kyliga Kiruna. Jag tävlar ponnyn Tjorven som sagt och han är en stor B-ponny. I år så fyller jag tretton då jag är tolv år just nu. Av mina vänner beskrivs jag som en glad men galen person.

Jag harridit i sju år och sköter även privathästen Fabriano L. Fast då han kallas Fabbe. Men största delen av bloggen kommer att handla om Tjorven.




Okej, då är det min tur att skriva lite då. Jag heter Emilia Lans och är en ganska galen tjej som älskar att sjunga, dansa och såklart, RIDA! Min sköthäst, Eastwood, är också en privathäst som jag sköter. Kallas Clintan.
Jag tävlar också Tjorven men jag har inte riktigt vant mig vid hans beteénde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0