Hoppning igår

Kom till stallet klockan 3 ungefär.Mockade åt Clintan, gick sen och åt, tog in Clintus och sen gick jag på fotbollsträning,gick bra. hjälpte Elina att sitta upp. Hjälpte Vickan att tvätta fabbes ben. Sadlade sen Tjorven gick bra, Vickan fick träns. När jag skrittade fram så kändes han ganska pigg men endå lat. Började sen trava det kändes bra gjorde lite volter. sen började vi galoppera det gick bra. började sen hoppa vi trände på snäva svängar. jag försökte hålla han i galopp men när det var så snäva svängar så gick det ganska bra, han travade på några hinder men jag bryr mig inte om det. Men det kändes så bra att rida han det kändes som vi flög över hindrena.
image descriptionVist är han söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0